Nou títol: Grau en Empresa i Tecnologia Digital

L'innovador grau de la UPV es podrà estudiar, tant al campus de València com al de Gandia, el pròxim curs 26-27

[ 31/03/2026 ]

La Universitat Politècnica de València fa un pas avant en la formació universitària amb la presentació del nou Grau en Empresa i Tecnologia Digital, una titulació dissenyada per a respondre a la demanda creixent de perfils híbrids capaços de combinar gestió empresarial i domini tecnològic.

El títol, innovador, està dissenyat per a formar professionals capaços de liderar l’evolució de les organitzacions en un entorn cada vegada més digital. Al llarg del programa, l’alumnat obté una combinació sòlida de coneixements en gestió empresarial i tecnologia, amb ferramentes com la intel·ligència artificial, la programació i la visualització de dades per a prendre decisions estratègiques, impulsar la innovació i traure solucions sostenibles i responsables.

El pla d’estudis integra de manera equilibrada disciplines com ara economia, finances, màrqueting, organització i estratègia empresarial amb analítica de dades i intel·ligència de negoci (BI). A més, entre un vint i un trenta per cent de la docència es fa en laboratoris amb grups reduïts, on es treballa en projectes reals.

És una metodologia pràctica que, junt amb el suport de l’ecosistema tecnològic de la UPV, fa del grau una proposta formativa clau per a liderar la transformació digital de les empreses.

Un mateix títol, dos campus

El títol es pot estudiar tant al campus de València, a la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses, com al de Gandia, a l’Escola Politècnica Superior de Gandia.

En ambdós casos, el grau té una oferta de setanta places i comprén quatre cursos acadèmics per a arribar als 240 crèdits. L'estudiantat podrà matricular-se el pròxim curs 26-27.

Notícies destacades


ARWU 2026 ARWU 2026
El rànquing de Shanghai destaca un any més la UPV com la millor politècnica d'Espanya
Magistrals 2026 Magistrals 2026
El campus de Gandia va acollir l'acte amb el qual la UPV reconeix al professorat de secundària més valorat pels seus estudiants
Dones de Ciència homenatja la investigadora i divulgadora científica Conchi Lillo Dones de Ciència homenatja la investigadora i divulgadora científica Conchi Lillo
El mural està situat en l'IES Enric Valor de Picanya i és obra de l'artista Udane Juaristi "Udatxo"
El CUPRA del futur El CUPRA del futur
10 estudiants del Màster en Car Design de la UPV dissenyen per a la marca el tot terreny d'altes prestacions del 2040
El somni de Nariman i Roba avança a la UPV El somni de Nariman i Roba avança a la UPV
Les estudiants palestines inicien els estudis d'Enginyeria Informàtica i Nariman aconsegueix una nota d'accés brillant, un 12,7
After the Storm After the Storm
La UPV organitza un concurs internacional per a estudiants universitaris a fi de desenvolupar estratègies paisatgístiques sistèmiques per a un futur més resilient en la conca del barranc de Poio


Contacta amb nosaltres

Envia'ns un suggeriment, una queixa o una felicitació. Consulta'ns directament els teus dubtes. Evita desplaçaments i esperes