Últimes places en Turisme i Ciències Ambientals
Al campus de Gandia, encara queden vacants en dos graus. Pots sol·licitar l'admissió, fins i tot encara que no hages realitzat la preinscripció universitària
[ 10/09/2025 ]
Tancada la primera tanda de matrícules, han quedat places lliures en dos graus que s'imparteixen al campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València. Si vols estudiar un d'aquests títols, escriu directament un PoliConsulta a la Secretaria de l'Escola Politècnica Superior de Gandia. És ràpid, senzill i et permet fer el seguiment del teu missatge.
I recorda: pots sol·licitar ja l'admissió, fins i tot encara que no hages realitzat la preinscripció universitària. I, si vens d'un sistema educatiu estranger, no necessites les PCE (proves de competència específica). Bastarà amb tenir l'acreditació de la UNED amb qualificació d'admissió i el B2 d'espanyol, en el cas d'estudiants no hispanoparlants.
Grau en Turisme
El turisme representa al voltant del 12% del PIB espanyol i la seua professionalització és clau per a garantir la seua sostenibilitat. El Grau en Turisme que imparteix la UPV et prepara per a dirigir empreses turístiques, liderar projectes innovadors i posar en valor el patrimoni cultural i natural. T'expliquem més en aquest vídeo de minut i mig.
Grau en Ciències Ambientals
Aquest títol proporciona una formació transversal per a resoldre problemes com la contaminació o la sobreexplotació de recursos naturals. A més, el Grau en Ciències Ambientals ofereix un ampli ventall d'eixides professionals, en l'àmbit de les energies renovables, gestió d'espais naturals, tractament de residus, consultoria, investigació o administració pública. Coneix els detalls en aquest vídeo de minut i mig.
Gandia, un campus a peu de platja
El campus de Gandia ofereix un avantatge particular: la formació personalitzada. El nombre d'alumnes per grup és allí més reduït: els nouvinguts reben més atenció, la qual cosa, en definitiva, suposa un major èxit en els seus estudis. Té unes instal·lacions espectaculars, esport gratuït, 300 dies de sol a l'any i un campus a peu de platja. A més, la ciutat compta amb una àmplia oferta d'apartaments vacacionals que, durant el curs, es lloguen a estudiants, i és un entorn estratègic on s'assenten centenars d'empreses i un brillant mercat laboral.
Notícies destacades
La lluita dels ningú
El Centre de Cooperació al Desenvolupament UPV celebra els seus 25 anys amb una exposició que arreplega imatges de la seua lluita contra la pobresa i la injustícia
Primer laboratori del món en neuroemprenedoria: NeuroEntrepreneurship Lab UPV
El NeuroEnterpreneurship Lab de la UPV és pioner a aplicar la neurociència al rendiment cerebral d'emprenedors i directius d'empreses
Camí dels seus vuitens JJOO
Ricardo Ten, llegenda de l'esport espanyol, és la bandera del nou UPV Paracycling Team
Projecte internacional ASPIRE
L'ITQ (UPV-CSIC) participa en aquest projecte que busca desenvolupar nous dispositius i circuits neuromòrfics inspirats en el funcionament del cervell
La veu dels estudiants
El rector de la UPV dona la benvinguda als nous màxims representants de les delegacions
Convidada d'honor
La Universitat Politècnica de València participa, per primera vegada, en la Fira Internacional del Llibre de la Universitat de Guanajuato (Mèxic)