Think Emprèn

Idees UPV reuneix joves referents en emprenedoria de la UPV amb alumnat interessat a seguir els seus passos

[ 25/04/2024 ]

La Universitat Politècnica de València com a plataforma de llançament cap a l'emprenedoria. És l'objectiu d'Idees UPV, que s'ha materialitzat un any més en l'esdeveniment Think Emprèn, una jornada en la qual persones emprenedores actuals i futures comparteixen experiències, però també dubtes i aspiracions.

En Think Emprèn es va parlar sobre Solatom, l'empresa de la UPV que ha aconseguit que la cervesa siga més sostenible; sobre l’alumne Mario Saiz i l’alumna Raquel Calles, del MSA, que han estat sis mesos a Silicon Valley, i sobre la comunitat emprenedora més disruptiva de València, SparkED, creada per estudiants de la UPV.

Aquesta última és una iniciativa per a alumnes amb inquietuds i esperit emprenedor, tal com va explicar un dels seus representants, Pablo Martínez. En SparkED realitzen tallers i esdeveniments, i moltes activitats relacionades amb potenciar les ganes d'aprendre i emprendre. Martínez va avançar que el pròxim 23 de maig se celebrarà un gran esdeveniment emmarcat en tots aquests objectius, dirigit a l'alumnat de la UPV.

Objectiu: Silicon Valley

Think Emprèn també va posar l’atenció en un dels referents mundials de l'emprenedoria, Silicon Valley. Van ser precisament dos estudiants de la UPV, Raquel Calles i Mario Saiz, que van parlar sobre la seua experiència a la Universitat de Califòrnia a Berkeley, als Estats Units, on van cursar durant sis mesos un màster sobre emprenedoria gràcies al qual van visitar la meca de l'emprenedoria.

Un lloc al qual Idees UPV vol portar el millor estudiantat emprenedor. Ho faran a través de l'Idees Dream Big el pròxim 8 de maig, una cita en la qual cerquen una idea sostenible, que puga canviar el món. La idea guanyadora passarà a la final nacional, que se celebrarà a Barcelona, i que portarà l'equip guanyador a visitar Silicon Valley.

Think Emprèn és la primera parada del mapa de l'emprenedoria creat per Idees UPV, que continuarà amb el Day Emprèn i el Week Emprèn, dos esdeveniments en els quals l'alumnat interessat podrà potenciar les seues idees i la seua creativitat a l'hora d'emprendre.

Notícies destacades

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors