Reobri la Casa de l'Alumne
A partir de l'1 de juny, l'horari serà de dilluns a divendres, de 9 a 21 h. Per a accedir serà necessari mostrar el carnet universitari de la UPV
[ 31/05/2021 ]
Al març del 2020, la Casa de l'Alumne va tancar al públic, com tantes altres instal·lacions, a causa de la pandèmia. Demà, 1 de juny, per fi, reobri parcialment els seus serveis amb l'aforament controlat.
La Casa de l'Alumne tindrà un horari d'obertura, de dilluns a divendres, de 9 a 21 h i el seu ús serà exclusiu per als membres de la comunitat universitària. Per a accedir, serà necessari mostrar el carnet universitari de la UPV, de manera que es puga garantir la traçabilitat de les persones visitants.
L'aforament estarà limitat a 80 estudiants en la planta baixa –s'anirà ampliant la capacitat gradualment–. Serà imprescindible accedir per la porta nord (la que dóna al corredor central del campus) i eixir per la porta sud (la que dóna al jardí posterior). Com a la resta d'instal·lacions, l'ús de màscara és obligatori durant tota la permanència a l'edifici.
S'han habilitat zones amb gel per a les mans a l'entrada i eixida de l'edifici, i material de neteja per a desinfectar el lloc de treball en arribar i en marxar-se.
Notícies destacades
Magistrals 2026
El campus de Gandia va acollir l'acte amb el qual la UPV reconeix al professorat de secundària més valorat pels seus estudiants
Dones de Ciència homenatja la investigadora i divulgadora científica Conchi Lillo
El mural està situat en l'IES Enric Valor de Picanya i és obra de l'artista Udane Juaristi "Udatxo"
El CUPRA del futur
10 estudiants del Màster en Car Design de la UPV dissenyen per a la marca el tot terreny d'altes prestacions del 2040
El somni de Nariman i Roba avança a la UPV
Les estudiants palestines inicien els estudis d'Enginyeria Informàtica i Nariman aconsegueix una nota d'accés brillant, un 12,7
After the Storm
La UPV organitza un concurs internacional per a estudiants universitaris a fi de desenvolupar estratègies paisatgístiques sistèmiques per a un futur més resilient en la conca del barranc de Poio