- -
UPV

Comunicat oficial

La Generalitat Valenciana i les universitats públiques valencianes decideixen reprendre el model de docència híbrida a partir del dilluns 1 de març

[ 19/02/2021 ]

La consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, i les rectores i rectors de les universitats públiques valencianes -Universitat d'Alacant, Universitat Jaume I, Universitat Miguel Hernández, Universitat de València i Universitat Politècnica de València- van acordar, en la seua reunió de 26 de gener de 2021, reduir al mínim la presencialitat en la docència durant el mes de febrer, i avaluar aquesta situació en funció de l'evolució de la pandèmia.

En aquest sentit, i tenint en compte l'actual evolució de les dades sanitàries a la Comunitat Valenciana, en la reunió mantinguda ahir dijous 18 de febrer, van acordar:

• Reprendre, a partir del dilluns 1 de març, el model de docència híbrida que cada universitat tinguera previst i aprovat per a la docència del segon quadrimestre del curs 2020-21.

• Aplicar el pla de contingència establit i implementat per cada universitat per a continuar mantenint la seguretat en les instal·lacions i preservant la salut de la comunitat universitària.

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, i les universitats públiques valencianes continuaran treballant de forma coordinada per a adoptar les decisions que, a cada moment, es consideren més adequades per a oferir una docència de qualitat des de la màxima seguretat per a les persones, atenent en tot moment a la situació sanitària i avaluant les mesures adoptades en funció d'aquesta.

Notícies destacades

Premis Aula Cemex - Sostenibilitat Premis Aula Cemex - Sostenibilitat
La despoblació rural i una estació de vehicles d'hidrogen, temàtiques dels treballs guanyadors
PAMPAM20! PAMPAM20!