Trademetrics

Trademetrics

La UPV celebra la II Jornada sobre dades web aplicades al màrqueting digital

[ 01/04/2019 ]

El grup d'investigació Trademetrics de la Universitat Politècnica de València (UPV) organitza la II Jornada sobre Dades Web Aplicades al Màrqueting Digital (#TM2019), que tindrà lloc el pròxim 5 d'abril al campus de Vera. Pots seguir les sessions per reproducció en continu.

L'esdeveniment, que portarà a València les principals persones expertes nacionals i internacionals en SEO, màrqueting digital, mètriques web i anàlisis de dades, es caracteritza per unir els mons científic i del màrqueting professional, i és d'inscripció gratuïta.


Bernard. J. Jansen ofereix la primera conferència

Les ponències individuals aprofundiran en diferents aspectes del tractament i l'explotació de dades web. La primera conferència, a càrrec de l'investigador del Qatar Computing Research Institute Bernard. J. Jansen, se centrarà en la segmentació i la modelització d'usuaris de mitjans socials utilitzant dades massives.

Posteriorment, la jornada tractarà l'aplicació de l'aprenentatge automàtic (machine learning) a l'analítica web, en la conferència impartida per Francisco Martín (CEO de BigML); l'anàlisi de xarxes socials per al màrqueting de mitjans socials, amb Mª Luz Congosto (investigadora de la Universitat Carles III de Madrid), i l'anàlisi d'intencionalitat de cerca com a eina per al SEO, sota el guiatge de Ricardo Baeza-Yates (CTO de Ntent).

Dades web aplicades al negoci electrònic i tendències en el SEO estratègic

El programa inclou també un panell sobre dades web aplicades al negoci electrònic, amb la participació de Daniel García La Torre (màrqueting & country manager en SISTRIX), Fernando Angulo (head of international partenariats en SEMrush) i Jordi Trill (Oracle Ibèrica).

A més, tindrà lloc una taula redona sobre tendències en el SEO estratègic, que comptarà amb José Ramón Pérez-Agüera (director product management e-commerce en Mercadona), M. J. Cachón (CEO en MJCachon), Fernando Maciá (CEO en Human Level) i Jorge Ramos (sènior manager onsite intelligence en Zalando SE) com a moderador.

#TM2019 es dirigeix tant a l'àmbit acadèmic (personal docent i investigador, estudiantat universitari, etc.) com al món professional (empreses i especialistes del sector digital).


Notícies destacades


i-Days 2025 i-Days 2025
ColoSense, guanyador absolut del certamen europeu d'innovació sanitària d'EIT Health amb un sistema de detecció precoç del càncer colorectal
IA i desigualtat laboral IA i desigualtat laboral
Un estudi en què participa la UPV proposa estratègies per a un ús responsable de la IA generativa que no incremente el risc d'exclusió de l'ocupació
Cooperació internacional Cooperació internacional
La UPV signa un acord de col·laboració marc de 4 anys de duració amb la Universitat Al-Azhar de Gaza
L'església de Sant Joan del Mercat recupera la seua esplendor L'església de Sant Joan del Mercat recupera la seua esplendor
La intervenció pictòrica, escultòrica i ornamental l'ha liderada un equip de l'Institut Universitari de Restauració del Patrimoni, coordinat per la catedràtica Pilar Roig
La universitat espanyola en xifres La universitat espanyola en xifres
La insuficient oferta pública d'allotjament universitari condiciona la igualtat real d'oportunitats entre estudiants segons es desprèn de l'informe de la CRUE
Nanoestreles d'or contra el càncer Nanoestreles d'or contra el càncer
Personal investigador de la UPV desenvolupa una innovadora teràpia per al tractament del càncer, més precisa i amb menys efectes secundaris


Contacta amb nosaltres

Envia'ns un suggeriment, una queixa o una felicitació. Consulta'ns directament els teus dubtes. Evita desplaçaments i esperes