THE Young University Rankings

La UPV, reconeguda entre les 150 millors universitats joves del món per una de les classificacions internacionals de major prestigi

[ 13/06/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha sigut reconeguda un any més com una de les 150 millors universitats joves del món pel prestigiós Times Higher Education Young University Rankings.

Elaborat per la revista britànica Times Higher Education (THE), el rànquing classifica, amb dades corresponents al 2017, les institucions educatives d'àmbit superior més destacades de menys de 50 anys d'història. La UPV se situa en el rang 101-150.

Reafirma el lideratge de la UPV entre les politècniques

En l'edició d'enguany, el rànquing inclou 250 universitats d'un total de 55 països. A nivell nacional, el THE Young University Rankings reafirma el lideratge de la UPV entre les politècniques espanyoles (comparteix classificació amb la Universitat Politècnica de Catalunya, en el mateix rang 101-150).

Per a l'elaboració d'aquest rànquing, THE analitza un total de 13 indicadors, que avaluen el potencial i els resultats de les universitats en recerca, docència, retorn empresarial, citacions i projecció internacional. De totes, la UPV obté els seus millors resultats en citacions (44,4), projecció internacional (43,6) i retorn empresarial (43,5).

La Hong Kong University of Science and Technology lidera el rànquing

En aquesta edició, el rànquing està liderat per la Hong Kong University of Science and Technology (Hong Kong), seguida de l?École Polytechnique Fédérale de Lausanne (Suïssa) i la Nanyang Technological University (Singapur). Completen les cinc millors la Paris Sciences & Lettres - PSL University (França) i la Maastricht University (Holanda).

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla