La gravació de la jornada “Orientacions per al sexenni de transferència” ja es troba disponible en el següent enllaç:
Jornada: Orientacions per al Sexenni de Transferència
Pot accedir-se a ella a través del Espai Personal d’Aprenentatge, per la qual cosa serà necessari iniciar sessió amb les credencials institucionals UPV per a la seua visualització.
Aquesta jornada va ser organitzada conjuntament pel Vicerectorat d’Investigació i el Vicerectorat d’Innovació i Transferència, amb l’objectiu d’oferir una sessió informativa sobre els criteris inicialment previstos per ANECA per a l’avaluació dels sexennis de transferència, i va comptar com a ponent amb Gabriel Songel González, catedràtic de la UPV.
Els continguts presentats es basen en la informació compartida per ANECA en el curs impartit recentment en la UIMP de Santander, titulat “Transferència i intercanvi de coneixement per a la creació de valor social”.
Es recorda que la informació abordada en la jornada té caràcter orientatiu i preliminar, ja que respon a plantejaments inicialment previstos per ANECA i, per tant, no constitueix encara el marc definitiu d’avaluació.
