De la mostra al resultat: domina la cromatografia en el teu laboratori

La UFASU ofereix aquest mes de juliol una formació pràctica en cromatografia dissenyada per a millorar el treball diari en laboratori i optimitzar la presa de decisions analítiques.

El curs Cromatografia aplicada: teoria i casos pràctics aborda des dels fonaments fins a tècniques avançades com HPLC, GC o UPLC. Està dirigit al personal de laboratori i d’investigació que utilitza o necessita interpretar mètodes cromatogràfics.
Durant la formació, aprendràs a seleccionar la tècnica més adequada segons la mostra, ajustar protocols experimentals i analitzar cromatogrames amb criteri. Tot això amb un enfocament pràctic, basat en casos reals i situacions habituals a l’entorn de treball.
Aquest curs et permetrà millorar la fiabilitat dels teus resultats i guanyar autonomia en l’ús d’equips cromatogràfics.

“Entendre el procés t’ajuda a decidir millor cada pas de l’anàlisi.”

La UFASU organitza en dos moments de l’any per a la formació específica de personal tècnic de laboratori i d’investigació (gener i juliol). Revisa els missatges de correu de la UFASU per a estar assabentat de les pròximes convocatòries.