
Acords de Transferència de Material
Què és?
Els acords de Transferència de material regulen la cessió d’un material propietat d’una entitat a una altra, per al seu ús exclusiu en investigació, sense compensació econòmica ni atribució automàtica de drets sobre els resultats.

Com t’ajuda i2T?
Models d’acord en espanyol i anglès adaptats a la normativa UPV
Models d’acord
Assessorament i resolució de dubtes sobre sobre les qüestions clau relacionades amb aquests acords.
Sol·licitud de revisió
Cal sotmetre a revisió els MTA que modifiquen el model oferit per la UPV o aquells proposats per les empreses.
FAQs
Què ha de contenir un Acord de Transferència de Material?
Ha d’incloure la descripció del material a transferir i dels treballs de recerca que es duran a terme amb aquest material, l’acord establirà condicions relatives a l’ús restringit i confidencialitat del material i informació intercanviada entre les parts, a la forma en què es transferirà el material indicant quantitats, localització i terminis, a la possibilitat de publicació dels treballs, a l’obligació d’indicar l’origen del material utilitzat així com a la possibilitat de titularitat compartida dels resultats en alguns casos.
Qui ho signa?
El Professor Responsable en nom de la UPV, conforme a l’Article 160 dels Estatuts de la UPV i la Normativa UPV de Protecció i Transferència de Drets de Propietat Intel·lectual i Industrial.
I si l’altra part vol usar un model distint al de la UPV?
i2T revisa models alternatius per a garantir una protecció adequada de la informació confidencial. Aquesta revisió es pot sol·licitar a través de la nostra pàgina web (cal logarse prèviament per a poder tenir accés) o bé a través de la vostra intranet en la plataforma Polisolicita.