Inscriu-te en la jornada que organitza la Càtedra Gandia Turisme i Promoció.
Què converteix una marca turística en poderosa? Com pot Gandia construir una identitat diferenciadora i competitiva? Quines estratègies connecten amb el nou perfil de turista? Aquestes són algunes de les qüestions que s’abordaran durant la jornada La marca de la destinació turística: cap a una marca turística poderosa per a Gandia.
La sessió, organitzada per la Càtedra Gandia Turisme i Promoció amb el suport del campus de Gandia i l’Ajuntament de Gandia, es convertirà en espai per a la reflexió acadèmica i professional sobre la gestió de les marques turístiques i el seu paper en la competitivitat de les destinacions.
Claus per a construir i mantindre una marca turística poderosa
En un context de creixent competència entre destinacions i de transformació digital del turisme, aquesta jornada proposa analitzar els fonaments i les estratègies que permeten construir marques poderoses i sostenibles, capaces de generar valor i diferenciació.

La trobada serà conduïda per Eulogio Bordas, reconegut expert internacional en planificació, màrqueting i brànding de destinacions. La seua intervenció abordarà les claus per a crear i mantindre una marca turística realment poderosa, així com les estratègies per a la renovació de la marca Gandia, dins de la iniciativa pública-privada que impulsa el seu posicionament turístic.
La sessió està dirigida a estudiants de turisme i hostaleria, professionals del sector turístic, gestors de destinacions, professionals i treballadors/es en àrees de màrqueting i vendes, responsables públics, empresaris/àries del sector HORECA, i representants de la societat civil.
Amb aquesta iniciativa, el campus de Gandia de la UPV, on s’imparteixen el grau en Turisme i el doble grau en Administració i Direcció d’Empreses + Turisme reafirma la seua vocació com a fòrum acadèmic i científic de referència en l’anàlisi dels reptes del turisme contemporani, contribuint a la transferència de coneixement i a l’enfortiment dels vincles entre universitat, institucions, societat civil i sector productiu.
Entre els professionals més influents del turisme espanyol
Eulogio Bordas és una de les veus més prestigioses de la indústria turística. Consultor per a grans destinacions, i grups hotelers és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials amb especialització en Màrqueting, i diplomat en Administració d’Hotels per la Universitat de Cornell (Nova York).
En 1985 va fundar l’empresa THR, firma consultora dedicada a l’assessorament d’empreses i destinacions turístiques que s’ha convertit en referència mundial. Bordes és, a més, assessor de diverses organitzacions internacionals relacionades amb el món del turisme, com el Consell Empresarial de l’Organització Mundial del Turisme (OMT). També és membre del Tourist Research Centre (TRC) i assessor permanent de cadenes hoteleres de prestigi.
La jornada La marca de la destinació turística: cap a una marca turística poderosa per a Gandia tindrà lloc el dimecres, 29 d’octubre, de 09.00 a 13.00 hores, a l’Aula Magna del campus de Gandia de la UPV.
Inscripció gratuïta a través del Centre de Formació Permanent (CFP): https://www.cfp.upv.es/formacion-permanente/curso/la-marca-del-destino-turistico-gandia-hacia-una-marca-turistica-poderosa_102643.html?idioma=es