S’apaguen les llums i sona la música. L’Aula Magna del campus de Gandia de la UPV, plena de gom a gom. Comença el musical “Little Shop of Horrors”, portat a l’escenari per Polímono. Amb una posada en escena i unes interpretacions magistrals, es van succeint diàlegs i números musicals, seguits d’aplaudiments i exclamacions d’entusiasme per part del públic assistent a l’espectacle. Al final, una gran ovació amb el públic dempeus i molta emoció entre tot l’equip que ha treballat amb gran dedicació i ha aconseguit un espectacle excel·lent.
“Little Shop of Horrors” conta la història de Seymour, un jove tímid que treballa a la floristeria Mushnik’s Skid Row i somia conquistar Audrey, la seua companya de treball. La seua vida canvia quan descobreix una misteriosa planta, a la qual anomena Audrey II, que li promet fama i èxit. No obstant això, mentre Seymour intenta acostar-se a Audrey, la planta revela el seu costat més perillós: necessita sang humana per a créixer.


Pròxima cita al campus de València de la UPV
El pròxim 3 de juny, Polímono interpretarà “El Club dels Poetes Morts” i “Little Shop of Horrors” a l’Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts (Campus de València de la UPV):
- El Club dels Poetes Morts – 16:00 h
- Little Shop of Horrors – 19:00 h
L’entrada és gratuïta fins a completar aforament.
Molt més que un grup de teatre
Polímono és molt més que un grup de teatre: és un autèntic laboratori escènic impulsat per estudiants del Campus de Gandia de la UPV, on tenen cabuda la interpretació, la improvisació, els musicals i l’experimentació artística. Un espai pensat per a aprendre, crear i compartir talent.
El grup forma part de Generació Espontània UPV i està obert a la participació d’estudiants interessats en el món de les arts escèniques, tant si tenen experiència prèvia com si volen iniciar-se en el teatre.
Segueix-los i no et perdes res a Instagram: @polimono.upv