REWAFT

Helping the textile industry redueix its water footprint

GRUP

GIITEX (Grup Gestió Integral de la Indústria Tèxtil.) +info

PARTICIPANTS

Universitat Politècnica de València (Spain), University of Western Attica (Greece), Idec SA, (Greece), Kauno Technologijos Universitetas (Lithuania), Water Footprint Network (Netherlands) and Lithuanian Apparel And Textile Sector (Lithuania).

DATA INICI

01/11/2022

DATA FINAL

31/10/2024

OBJECTIU

L’objectiu principal del projecte REWAFT és conscienciar sobre l’ús de l’aigua i la petjada hídrica del sector tèxtil i formar a estudiants d’educació superior i personal d’empreses, sobre com reduir la petjada hídrica de la indústria tèxtil.

Els objectius específics del projecte són:

1. Oferir un model i una eina en línia per al mesurament de la petjada hídrica en el sector tèxtil, per al seu ús per part d’empreses i institucions d’educació superior.
  2. Desenvolupar un curs de seminaris per a estudiants d’educació superior, que els ajude a adquirir les habilitats necessàries per a poder identificar, mesurar i reduir la petjada hídrica en el sector tèxtil.
  3. Desenvolupar un curs de formació e-learning per a la capacitació del personal de les empreses tèxtils.
  4. Recopilar bones pràctiques d’empreses tèxtils sobre l’ús sostenible de l’aigua en el sector tèxtil.
  5. Reunir el món acadèmic i a la indústria, implicant les empreses en els seminaris per a estudiants i organitzant conferències a càrrec d’experts del món empresarial.
  6. Difondre els resultats del projecte i conscienciar sobre l’impacte de la petjada hídrica en la sostenibilitat i eficiència de la indústria tèxtil.

FINANÇAMENT

El projecte REWAFT ha sigut finançat amb el suport de la Comissió Europea a través del programa Erasmus + (Project Number: 2022-1-LT01-KA220-HED-000086367).