UPV Logo

Uneix-t’a el Voluntariat Lingüístic de la UPV i vaig venir a la jornada de benvinguda amb taller de samarretes

El proper dijous 22 d’octubre, la plaça de Ferrándiz i Carbonell acull una activitat participativa per a donar a conèixer el Voluntariat Lingüístic, i si vens pots personalitzar la teua pròpia samarreta o bossa de tela.

Vols emportar-t’unisca samarreta i pintar la teua mateix una frase en valencià? O prefereixes personalitzar una bossa de tela? L’SPNL organitza la Benvinguda al Voluntariat Lingüístic: taller de samarretes, una activitat oberta a tot l’alumnat per a donar a conèixer el programa i compartir un matí ben artístic.

Dades de l’activitat

·         Data: dijous 22 d’octubre de 2026.

·         Horari: de 12.15 a 14.00 hores.

·         Lloc: Plaça de Ferrándiz i Carbonell

·         En què consisteix: Posem a la teua disposició plantilles amb frases en valencià perquè en tries una i la pintes sobre una samarreta blanca (que et donarem debades) o sobre qualsevol peça de tela que ports de casa.

Què és el Voluntariat Lingüístic de la UPV?

El Voluntariat Lingüístic és un espai per a estudiants implicats en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme en la universitat.

Els voluntaris i voluntàries fan un paper actiu de suport en diverses activitats organitzades per la UPV, com llaura:

·         Els Trobades d’Escola Valenciana.

·         Campanyes de dinamització i de matrícula en valencià.

·         Activitats formatives i lúdiques.

·         Trobades de voluntariat a Alcoi a la primavera i la Trobada de la Xarxa Vives a la tardor, on es comparteixen experiències i vivències amb estudiants d’altres universitats.

Pots inscriure’t al Voluntariat Lingüístic el mateix dia 22 d’octubre durant el taller o quan vulgues a través del formulari en línia:

·         Formulari d’inscripció al Voluntariat Lingüístic

SUBSCRIU-T’A LA LLISTA DE DIFUSIÓ DE L’SPNL: 

1.    Entra a la intranet i accedeix a  portal de subscripcions>  subscripció a tems  (correu electrònic) 

2.    Marca la casella de “Promoció i Normalització Lingüística”