Obert el termini per a assistir a les Jornades de portes obertes del Campus d’Alcoi de la UPV

El Jueves 25 de gener (sessió en línia) i el dissabte 13 d’abril (presencial al Campus) són les dates assenyalades en el calendari per a conèixer al detall com és el nostre Campus, quins graus i màsters s’estudien i qualsevol qüestió i dubte que tant futurs alumnes com els seus pares puguen plantejar.

La Sessió en línia tindrà lloc el dijous 25 de gener i a través d’una plataforma de videoconferència (en breu es facilitarà l’enllaç), els futurs alum@s i els seus familiars podran realitzar les preguntes que consideren oportunes. En directe atendran les qüestions i aportaran informació bàsica, puntual i rellevant del nostre Camps, els graus i màsters que s’imparteixes i qüestions fonamentals per a la vida del futur estudiantat com el preu dels pisos de lloguer, el col·legi major o els avantatges de viure a Alcoi.

D’un altre costat, el dissabte 13 d’abril, en el pavelló esportiu del campus, i des de les 10 del matí, se celebrarà la sessió PRESENCIAL de les Jornades de portes obertes. Es projectaran vídeos il·lustratius i es faran extensibles les explicacions sobre els graus i un primer contacte amb els responsables dels grau i els futurs companys de classe.

La inscripció a les jornades presencials es pot realitzar JA a través d’aquest enllaç (assegureu-vos de fer el registre al Campus d’Alcoi).