DAY[EMPRÈN] Campus d’Alcoi

Ja pots inscriure’t a l’esdeveniment que se celebrarà el 7 de març.

Comptarem amb emprenedors del campus d’IDEAS UPV que ens comptaran la seua marxa en l’àmbit de l’emprenedoria universitària.

L’activitat, organitzada pel Vicerectorat d’Estudiants i Emprenedoria, té com a objectius conèixer l’ecosistema emprenedor STARTUPV de la UPV, la introducció a la cultura de les Startup i l’emprenedoria innovadora, i treballar en equip per a crear un primer prototip bàsic d’una idea de negoci.

Aquesta acció formativa està dirigida a alumnes, emprenedors, i qualsevol persona amb una iniciativa i/o amb ganes d’aprendre les noves tendències en el món de les startup i la innovació.

10 hores (4 hores presencials el 7 de març de 10.00 a 14:00h. a la sala multiusos de l’Edifici Carbonell /6 hores treballe en línia en equip). Places limitades i amb certificat CFP.

INSCRIPCIONS OBERTES