Torneo UPV

23 de maig

a la Casa del Alumne de 9 a 20 h.

Torneig UPV de e-Sports non-stop

Les modalitats en les quals pots inscriure’t són

FC24- NBA 2K23- FÓRMULA 1 – JUST DANCE.

A més, t’oferim l’OLIMPÍADA GAMER: si t’inscrius i participes en les 4 modalitats, aconseguiràs un obsequi!.

sorteig de marxandatge entre els participants cada hora.
  • QUALYS de 9.00 a 14.00 h: tria l’horari que millor et vingui.
  • FINALS de 15.00 a 20.00 h: els participants que aconsegueixin passar la fase de classificació, disputaran al llarg de la tarda les finals. Els horaris de joc es donaran a conèixer a les 14h en el Punt de Control de la Casa de l’Alumne
  • LLIURAMENT DE MEDALLES: els tres primers classificats o classificades en cada modalitat rebran medalla. Lliurament de trofeus en el Pavelló UPV a les 21.00 hores.

OLIMPIADA GAMER: si t’inscrius i participes en les 4 modalitats, aconseguiràs un obsequi!!. I després de cada hora de competició, hi haurà sorteig de marxandatge entre els participants..

• En línia: del 7 al 19 de maig. Assegura’t un horari de joc evitant cues i esperes. Inscriu-te ara a través del formulari.
  • Inscripció presencial dijous 23 de maig a la Casa de l’Alumne a les 9.**00horas , en el Punt de Control (si vols fer avorrides cues i esperar que arribi el teu torn de joc).