16/01/23
Convocatoria FPU: actualización

Aprovada la tramitació anticipada de la convocatòria d'ajudes de Formació de Professorat Universitari.

L'Ordre de 30 de desembre de 2022 (publicada en BOE de 5 de gener de 2023) per la qual s'aprova la tramitació anticipada de la convocatòria d'ajudes de Formació de Professorat Universitari, estableix en el seu article 20, apartats d) i f), que el candidat FPU, en la seua sol·licitud, ha d'aportar els següents certificats:

1. Avaluació del Curriculum vitae del director/a de tesi doctoral
  2. Avaluació de la memòria del projecte formatiu i de la tesi doctoral

Des del Servei de Gestió de la R+D+I i l'Escola de Doctorat, s'ha establit un procediment per a la seua obtenció:

1. Localitzar el Programa de Doctorat i l'email del coordinador. Des de la Web de l'Escola de Doctorat - Oferta de programes de doctorat, seleccionar el que corresponga. Dins del Programa - Organització del Programa de Doctorat - Comissió Acadèmica - email del Coordinador
  2. Abans del 01/02/2023 a les 9.00 am, s'ha de fer arribar una ÚNICA SOL·LICITUD al coordinador del Programa de Doctorat, bé a través del candidat FPU, bé a través del Director/a de tesi, amb la següent documentació:
    • Curriculum vitae actualitzat del Director/a de tesi (no es requereix format específic)
    • Declaració responsable del Director/a de tesi amb signatura digital (adjunt)
    • Certificat d'Avaluació del Curriculum vitae del director/a de tesi doctoral emplenat. (disponible en breu en la web del Ministeri)
    • Memòria del pla d'investigació (adjunt)
    • Certificat d'Avaluació de la memòria del projecte formatiu i de la tesi doctoral emplenat. (disponible en breu en la web del Ministeri)
  3. Abans del 10/02/2023, després de la revisió de les sol·licituds per les diferents Comissions, aquestes retornaran els certificats per email al sol·licitant
  4. El canditato FPU, emplenarà la seua sol·licitud FPU a través de la pàgina web del Ministeri.

Us recordem que la present convocatòria estarà oberta des del dia 17 de gener fins al 15 de febrer de 2023 a les 14.00 hores de l'horari peninsular, tots dos inclusivament.