07/07/21
Sessió Informativa - Convocatòria de Requalificació de la UPV

El divendres dia 9 de juliol a les 13 h (hora peninsular) està previst realitzar una sessió informativa sobre la convocatòria de Requalificació de la UPV.

Es durà a terme per TEAMS, en la següent reunió

Tractarem de resoldre tots els vostres dubtes sobre les tres modalitats d'ajudes (Margarita Salas, requalificació del professorat i María Zambrano), si bé hi haurà determinats aspectes sobre els quals no tindrem informació fins que el Ministeri d'Universitats responga a les nostres consultes.

Us animem a llegir bé la convocatòria abans de la sessió i a plantejar els dubtes que siguen molt concretes al correu d'informació habilitat pel Ministeri d'Universitats:

recualificacion@universidades.gob.es

En la sessió informativa participaran:

• Belén Picó Sirvent, Vicerectora d'Investigació
  • Eduardo Tomás Dolado, Cap del Servei de Gestió de la I+D+i