10/10/18
Convocatòria ajudes per a la formació de professorat universitari 2018.

Publicada la convocatòria d'ajudes per a la formació de professorat universitari, en el marc del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020.

El Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats ha publicat la convocatòria d'ajudes per a la formació de professorat universitari, en el marc del Pla Estatal d'Investigació Científica i Tècnica i d'Innovació 2017-2020 (anunci en el BOE del 9/10/18).

Es convoquen 850 ajudes destinades a la formació investigadora en programes de doctorat per a la consecució del títol de Doctor/a i l'adquisició de competències docents universitàries en qualsevol àrea del coneixement científic, que faciliten la futura incorporació de les persones beneficiàries al sistema espanyol d'educació superior, i d'investigació científica.

Termini de presentació de sol·licituds: des del 9 d'octubre fins al 29 d'octubre de 2018 a les 14:00 h. Les sol·licituds es presentaran a través de la Seu Electrònica del Ministeri, https://sede.educacion.gob.es.