21/01/21
Informació convocatòria mobilitat

Informació rebuda de la Subdirecció General de Formació del Professorat Universitari i Programació, relativa a la convocatòria de mobilitat.

Remetem la informació rebuda de la Subdirecció General de Formació del Professorat Universitari i Programació, relativa a la convocatòria de mobilitat.

Està previst que, al febrer, una vegada que es finalitze la càrrega dels Pressupostos Generals de l'Estat per a 2021, puga realitzar-se la tramitació de la fiscalització de la convocatòria del Programa d'estades de mobilitat de professors i investigadors en centres estrangers d'ensenyament superior i investigació, tràmit previ a la seua publicació.

Esperem que, si no sorgeix cap imprevist, la convocatòria puga publicar-se l'última setmana de febrer.

La data d'inici de les estades serà a partir de l'1 de novembre de 2021 ja que, atesos els terminis per als diferents tràmits del procediment, és molt possible que la resolució no puga efectuar-se abans d'octubre. No obstant això, tots aquells professors/investigadors que vulguen iniciar l'estada amb anterioritat, dins de l'any 2021, podran sol·licitar-la i, en cas de concessió, l'ajuda podrà tindre efectes retroactius, sempre que s'acredite la realització de l'estada en els termes requerits dins d'aquest any.