22/09/20
Premi Nacional d'Estadística (INE)

L'INE convoca la primera edició del Premi Nacional d'Estadística.

Els informem de la recent convocatòria de la primera edició del Premi Nacional d'Estadística. Amb aquest guardó, consistent en un diploma acreditatiu i una dotació econòmica de 30.000 euros, l'Institut Nacional d'Estadística (INE) pretén reconéixer amb caràcter anual una aportació i labor científica destacada en el camp de l'Estadística i estimular amb això la investigació, el desenvolupament i l'aplicació de la metodologia estadística entre els científics i acadèmics del  nostre país.

La informació detallada sobre aquest premi figura en la Resolució de 30 de juliol de 2020, de l'Institut Nacional d'Estadística per la qual es convoca el Premi Nacional d'Estadística, i en l'Ordre ETD/153/2020, de 12 de febrer, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a aquest premi, publicada pel Ministeri d'Assumptes Econòmics i Transformació Digital.

Podran proposar candidatures al Premi Nacional d'Estadística totes aquelles institucions, organismes o fundacions de caràcter públic o privat que estiguen especialment vinculades amb l'estadística, abans del pròxim 18 de novembre.

Resolució de 30 de juliol de 2020, de l'Institut Nacional d'Estadística

Ordre ETD/153/2020, de 12 de febrer