28/02/19
Setmana Carrera Investigadora del 4-10 de Març de 2019

Amb motiu del 50 aniversari de la creació de la Universitat Politècnica de València, s'organitza des del Vicerectorat d'Investigació, Innovació i Transferència la “Setmana 50a Carrera Investigadora” del 4 al 10 de març de 2019.

Amb motiu del 50 aniversari de la creació de la Universitat Politècnica de València, i en el marc de les activitats programades per a commemorar aquest aniversari, s'organitza des del Vicerectorat d'Investigació, Innovació i Transferència la “Setmana 50a Carrera Investigadora”.

Durant la setmana s'impartiran conferències i es desenvoluparen taules debat abordant-se la configuració actual de la carrera investigadora, els programes que la Universitat Politècnica de València i la Generalitat Valenciana desenvolupen per a la captació de talent en la Universitat, la internacionalització i la mobilitat en la carrera investigadora, la perspectiva de gènere en la investigació i la inserció laboral dels doctorats.

Se sol·licita als participants en els diferents esdeveniments que s'inscriguen mitjançant l'enllaç [inscripció] a fi de preveure els aforaments de participants i poder organitzar més eficientment cadascun dels actes.

A l'efecte de poder emetre, si escau, acreditacions de participació en les diferents sessions, se sol·licitarà la signatura en un comunicat d'assistències d'aquells/as investigadors/as que tinguen interés a obtindre la certificació. En aquest cas serà condició imprescindible per a obtindre l'acreditació haver-se inscrit en l'esdeveniment.

Els esdeveniments es retransmetran en *streaming podent seguir-se a través dels enllaços indicats en el programa.