22/11/18
TALLER_Monta els teus objectius

El 26/11 de 11 a 13,30h. tindrà lloc l'exposició "Monta els teus objectius". Esplanada de la Facultat de Filosofia i Ciencies de L'Educació.

Activitat dinamitzada per Tania Ansio, Toni Simarro, Rosángela Aguilar i Ana Tomás.

El projecte té com un dels seus principals objectius, la participació de la comunitat universitària i la col·laboració i interacció oberta a qualsevol públic, amb la idea d'expansió y concienciació mitjançant la gràfica i que serveixi per a la difusió i transmissió dels 17 missatges de la ODS a la societat. El seu desenvolupament, formarà part d'una performance colaborativa e interactiva.

Es pretén que els participants interactuen entre si, triant els pictogrames i missatges més concordes a les seves idees, conformant cadenes d'esdeveniments expositius en 5 diferents espais out-door de les cinc Universitats Públiques de la Comunitat Valenciana. Es dissenyaran e implementaràn físicament els 17 elements bàsics de cadascun dels objectius, que serviràn de base-estructura i oferiràn idees als participants per incrementar i sumar altres elements visuals: creix la societat i creix la nostra estructura sostenible.