Pràctiques en Entitats UPV

Les “pràctiques en entitats UPV” ofereixen als estudiants de la UPV la possibilitat de realitzar pràctiques en la pròpia Universitat. Prem ací per a més informació. També poden consultar la guia interactiva.

PAS 1 – SOL·LICITUD d’autorització de pràctiques en Entitats UPV

Termini de presentació de sol·licituds: de l’1 de setembre de 2024 al 15 de juny de 2025

  • Les sol·licituds, una vegada acceptades per la comissió, estaran vigents durant tot el curs acadèmic.
  • Sobre la base de cada sol·licitud acceptada, es podran formalitzar tantes pràctiques com siguen necessàries i amb la duració (hores i mesos) necessaris per al desenvolupament de la pràctica, sempre que es respecte el projecte formatiu i les titulacions aprovats en la sol·licitud.

MODIFICACIONS sobre sol·licituds ja aprovades:

  • En el cas que es desitgen modificar les titulacions aprovades per a la pràctica, se sol·licitarà a el  correu electrònic de la comissió, indicant el “Número de sol·licitud” i la titulació o titulacions a afegir.
  • En el cas que es desitge canviar el projecte formatiu, serà necessari fer una nova sol·licitud.

CALENDARI DE REUNIONS COMISSIÓ PRÀCTIQUES UPV

Consulta ací les reunions programades, també pots descarregar-les en format .ics

NOTA: es revisaran les sol·licituds rebudes fins a les 9.00 hs. del dia de la reunió.
Compartir a ICSTotes les activitats ()

PAS 2 – TRAMITACIÓ de pràctiques en Entitats UPV

Termini de tramitació de pràctiques: de l’1 de setembre de 2024 al 16 de juliol de 2025

Una vegada acceptada la pràctica en la UPV (veure Sol·licituds Acceptades), ja es pot formalitzar la pràctica de l’estudiant seleccionat.

Sobre la base de cada sol·licitud acceptada, es podran formalitzar tantes pràctiques de tants estudiants com siguen necessàries durant el curs acadèmic, amb la duració (hores, mesos) necessaris per al correcte desenvolupament de la pràctica, sempre que es respecte el projecte formatiu i les titulacions aprovats en la sol·licitud, i la bossa mínima estipulada per la UPV.

Aquestes són les instruccions i els 5 documents necessaris per a formalitzar una pràctica en la UPV:

La documentació ha d’enviar-se per email, correctament emplenada i signada electrònicament a la oficina de pràctiques del Centre al qual pertany l’estudiant, com a mínim amb 10 dies d’antelació a l’inici de la pràctica. No s’atendran els enviaments parcials, fora de termini o amb documentació emplenada incorrectament. En tal cas, la data d’inici pot veure’s afectada.

Totes les signatures han de ser signatures electròniques certificades. No s’admetran signatures escanejades ni signatures electròniques no suportades per un certificat vàlid. Per a comprovar la validesa de les signatures es recomana utilitzar el  link del portal de l’administració electrònica.

IMPORTANT: No és possible tramitar una pràctica fins que no haja sigut acceptada per la Comissió d’Avaluació de les pràctiques UPV

Modificar, ampliar o rescindir una pràctica en curs

Una vegada iniciada la pràctica, aquesta es pot:

  • RESCINDIR per un motiu justificat mitjançant el formulari de rescissió
  • MODIFICAR les seues condicions (hores, bossa economica, tutors i projecte formatiu)
  • La bossa econòmica solo es pot modificar amb data del dia 1 del mes.
  • Si es vol reduir la duració de la pràctica, s’utilitzarà el formulari de rescissió.
  • Si es vol ampliar la duració de la pràctica, es tramitarà una nova pràctica, tramitant unicamente un nou conveni i compromís pressupostari.

Sol·licituds ACCEPTADES