21/02/20
News
Vicent Partal, creador del portal informatiu Vilaweb, obrirà el programa de la XXV Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Vicent Partal, és el director del diari electrònic VilaWeb. A més de publicar de forma diària l'editorial de VilaWeb, escriu un cop per setmana als diaris Avui, El 9 Esportiu i Berria i participa a les tertúlies L'Illa de Robinson d'ElPuntAvui i Els Matins de Catalunya Ràdio.

Vicent, cursà estudis de magisteri en la Universitat de València. És cofundador del setmanari El Temps. També va formar part del Diari Barcelona i de televisió espanyola, on s'especialitzà en temes de política internacional. Com a reporter i corresponsal va cobrir esdeveniments arreu del món com la caiguda del mur de Berlín, el cop d'estat a l'URSS o la fi de l'apartheid a Sud-àfrica entre altres

L'any 1994 va crear el primer sistema informatiu a Internet anomenat El Temps Online. L'any 1995, fundà Infopista, que més tard va transformar-se en el diari electrònic VilaWeb. Va crear el programa L'internauta, per a Catalunya Ràdio. Serà un plaer tindre a Vicent Partal amb nosaltres!