Estudiants en FITUR

Una oportunitat de conéixer les últimes novetats del sector turístic mundial

47 estudiants de l'assignatura Intermediació Turística del Grau en Turisme, títol que s'imparteix al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), han assistit a la Fira Internacional de Turisme, FITUR 2024. Aquest esdeveniment, que s'ha celebrat del 24 al 28 de gener, reuneix cada any a Madrid professionals del turisme mundial. També, al públic en general, que pot conéixer de primera mà l'oferta turística dels destins, empreses i serveis que assisteixen a aquesta trobada.

Com ha explicat la professora Lola Teruel, “la majoria dels estudiants assistia per primera vegada a aquest aparador turístic mundial, i va ser molt gratificant. A més de veure la magnitud de la indústria turística, visitant els diferents expositors de la fira, l'alumnat ha pogut interactuar i interessar-se pel seu futur laboral”. Aquesta iniciativa, com ha destacat Teruel, ha sigut possible “gràcies a les entrades facilitades per la Diputació de València, Turisme Comunitat Valenciana i l'Associació Espanyola de Professionals de Turisme”.

Sens dubte, una experiència que ha permés a l'alumnat recórrer el món desplegat en els nou pavellons de FITUR i obtindre informació de l'oferta de destinacions nacionals i internacionals. Així com, tindre l'oportunitat de veure i estar en contacte amb el món turístic real.

(09/02/2024)