Beques per a pràctiques

La UPV ofereix 50 beques de 800 euros per a l'alumnat que realitze pràctiques acadèmiques

El Servei Integrat d'Ocupació ha convocat 50 beques de 800 euros per a la realització de pràctiques acadèmiques externes. Poden sol·licitar-les estudiants de la UPV que realitzen pràctiques acadèmiques de dos mesos amb una dedicació de 20 hores setmanals.

En la primera fase de la convocatòria s'atorgaran 30 beques per a estudiants que realitzen les pràctiques entre els mesos de juliol i novembre del 2023. Al setembre es publicarà el segon procés, amb 20 beques, per a l'estudiantat que realitze les pràctiques entre desembre del 2023 i febrer del 2024.

Procediment de sol·licitud

Les persones que sol·liciten una d'aquestes beques han d'emplenar i enviar la sol·licitud a través del formulari en línia. De manera excepcional, en el cas que no es tinga certificat digital, es pot imprimir i signar manualment. Ha d'adjuntar-se també la carta d'acceptació de l'empresa.

La sol·licitud s'entrega preferentment per registre electrònic de la UPV: Presentació de sol·licitud genèrica ->Destí -> Servei Integrat d'Ocupació.

El termini per a sol·licitar les beques finalitza el 25 d'abril del 2023.

Si necessites més informació, pots contactar amb el Servei Integrat d’Ocupació en aquesta adreça electrònica: practicasextranjero@sie.upv.es

(01/04/2023)