Programa Skills Up

La UPV ofereix formació específica, a través de grans empreses, per a estudiants d'últim curs o persones recentment titulades

Si estudies últim curs de grau o màster a la UPV o t'acabes de titular, i tens o has tingut vinculació amb la Delegació d'Alumnes o el programa Generació Espontània UPV, eres la persona ideal per a participar en Skills Up.

Es tracta d'un projecte del Servei Integrat d'Ocupació de la UPV per a contribuir a la teua formació específica, guiada per grans empreses.

El programa està dividit en tres fases, que comencen pel procés de selecció. Si et trien, passaràs a rebre formació gratuïta impartida per les persones responsables de l'àrea de negoci de les empreses.

Posteriorment, es durà a terme una jornada d’aparellament (matching) en la que es presentaran els projectes a les empreses.

Si vols participar-hi, inscriu-t’hi de forma gratuïta abans del pròxim 30 de novembre.

(10/11/2022)