“El xiquet que va escoltar el silenci”

Estrena del curtmetratge de la productora A&D Real Time al Campus de Gandia

“El xiquet que va escoltar el silenci”, curtmetratge de ficció inspirat en el gol amb el qual Andrés Iniesta va permetre a la Selecció Espanyola de Futbol conquistar el seu primer títol en un mundial absolut masculí, serà presentat al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Aquest curtmetratge de ficció, de huit minuts de duració, és la primera producció d'animació 3D de la productora A&D Real Time. “En aquest audiovisual s'han integrat diverses tecnologies per a realitzar, amb tot el respecte i admiració, un homenatge a un dels moments més transcendentals de la història de l'esport espanyol”, ha explicat Pedro Monteros Valdivieso, CEO de l'estudi d'animació.

A&D Real Time és una empresa emergent hispà-equatoriana, finançada amb capital llavor per part de l'estat equatorià, i amb seus a Quito i Vilallonga (València). La productora, fruit de l'emprenedoria tutelada des de la Càtedra d'Innovació del Campus de Gandia de la UPV, està enfocada a la utilització de narratives audiovisuals adaptades a l'era digital. Per al director de la Càtedra, José Marín-Roig “aquest projecte, que ha sigut incubat en el si del campus de Gandia, en conjunt amb IDEES-UPV, és un estímul a l'emprenedoria que fomentem a la comarca de la Safor”.

L'estrena del curtmetratge “El xiquet que va escoltar el silenci” tindrà lloc el 10 de novembre, a les 12.30 hores, a la Sala de Conferències 1-4 del Campus de Gandia.

Per a més informació, consulta la pàgina web de la Càtedra d'Innovació

(01/11/2022)