Treballs de fi de grau i de māster

La UPV ha incorporat canvis rellevants en la normativa dels TFG i dels TFM. Consulta les novetats

La UPV, a través del Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, en coordinació amb el d'Estudiants i Emprenedoria, ha modificat la normativa de treballs finals de grau i màster per a incorporar canvis rellevants.

Entre les novetats, destaquen:

- Possibilitat que l'estudiant sol·licite l'anul·lació de la matrícula fins al 31 de maig.

- Els treballs concertats entre l’estudiant i el personal tutor poden ser formalitzats per l'estudiant.

- L’alumnat pot sol·licitar la defensa del TFG quan complisca les condicions per a presentar-se a actes extraordinaris d'avaluació o tinga pendents de superar un nombre d’ECTS menor o igual que l'equivalent al 50% dels corresponents a l'últim curs.

- Obligatorietat d'incloure en el treball un annex de la relació del treball amb els ODS.

- Integració de l'eina de detecció de plagi en l'aplicació informàtica.

- Nova disposició per als treballs en titulacions de doble grau, que dona la possibilitat de fer un treball integrat d’ambdues titulacions.

La Normativa de Treballs de Fi de Grau i Treballs de Fi de Màster de la UPV pot consultar-se a la web del Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües.

(01/10/2022)