100% d'èxit en la preinscripció

El Campus de Gandia de la UPV cobreix en preinscripció les places de grau i doble grau

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha cobert en la fase ordinària de la preinscripció el 100% de les places de grau i doble grau oferides per al curs acadèmic 2022-2023. Per al director del campus, Jesús Alba, “són resultats molt bons, que avalen l'esforç realitzat per a oferir titulacions d'alta qualitat”.

D'acord amb les dades, 860 futurs universitaris han sol·licitat estudiar un grau o doble grau al Campus de Gandia. Amb llista d'espera en totes les titulacions impartides: el Grau en Comunicació Audiovisual, el Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual i el Grau en Ciències Ambientals, per aquest ordre, han sigut les més sol·licitades. La primera ha superat les 326 sol·licituds.

Són xifres que adquireixen encara major impacte en un context en el qual, “quasi un 10% menys d'estudiants s'han examinat en les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) en la Comunitat Valenciana respecte al curs anterior”.

Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual, nota de tall més alta

Quant a les notes de tall de les titulacions que s'imparteixen al Campus de Gandia de la UPV, un any més el Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual “continua sent la titulació amb la nota de tall més alta: 11,236, i es manté entre les primeres de la UPV”. A més,  com ha destacat el director del Campus de Gandia, “apareix en el llistat de les més sol·licitades, en la posició 9 de 10. I en la posició 4 de 10 de les titulacions sol·licitades majoritàriament per dones”.

Oferta acadèmica del Campus de Gandia

Cal recordar que al Campus de Gandia s'imparteixen cinc graus, amb una duració de quatre anys i tres dobles graus, que permeten obtenir dues titulacions: Grau en Ciències Ambientals; Grau en Comunicació Audiovisual; Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge; Grau en Tecnologies Interactives; Grau en Turisme; Doble Grau en Administració i Direcció d'Empreses + Turisme; Doble Grau en Enginyeria Forestal i del Medi natural + Ciències Ambientals; Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual.

Com a novetat, el director del Campus de Gandia, Jesús Alba, ha avançat que durant el curs acadèmic 2022-2023 s'impartirà “el programa integrat de Telecomunicacions”. Aquest Programa Acadèmic de Recorregut Successiu (PARS) és una proposta que permet una transició més còmoda de Grau a Màster, de manera que l'estudiantat tinga “garantida la plaça i la possibilitat de començar el màster, encara que no haja finalitzat el grau”.

(25/07/2022)