Tot sobre les PAU 2022

Consulta ací tota la informació sobre: calendari, seus, accessos, horaris, etiquetes identificatives, etc.

Les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) aquest 2022 tindran lloc el dimarts 7, el dimecres 8 i el dijous 9 de juny en la convocatòria ordinària, i el dimarts 5, dimecres 6 i dijous 7 de juliol en l'extraordinària.

L'alumnat que es presenta a la fase obligatòria de les proves ha d'acudir a la seua seu en l'horari indicat. En canvi, l'alumnat que es presenta únicament a la fase voluntària de les proves ha d'acudir a la seua seu a les 12 hores del 7 de juny en la convocatòria ordinària o del 5 de juliol en la convocatòria extraordinària.

El tribunal lliurarà a cada estudiant les etiquetes identificatives i l’horari personalitzat.

Etiquetes identificatives. Cada estudiant és responsable de la seua custòdia. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en tots els exercicis. En aquestes figuren, a més, l'usuari i la clau que permeten accedir al portal per a consultar les notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU.

Horaris personalitzats. L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ha de comunicar-lo durant el matí del primer dia tant al representant del seu centre com al tribunal.

Resultats. En la convocatòria de juny, els resultats es podran consultar en el portal a partir de les 13 hores del divendres 17 de juny. Per a això, l'estudiant ha d'accedir al portal amb el seu usuari i clau. En el mateix portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fora necessari.

Quant a la convocatòria de juliol, els resultats estaran disponibles el dimarts 12 de juliol, a partir de les 17 hores. La mecànica per a accedir al portal és igual que en la convocatòria de juny.

A partir de l'endemà de la publicació dels resultats de les PAU, l'estudiant podrà imprimir la targeta amb els seus resultats des del portal de l'alumnat de les PAU. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant demane la revisió (segona correcció) d'algun exercici.

Revisions (convocatòria de juny). Poden sol·licitar-se des de les 8 hores del dilluns 20 de juny fins a les 14 hores del dimecres 22 de juny, a través del portal d'alumne de les PAU.

Els resultats es podran consultar en el portal a partir de les 15 hores del 28 de juny.

En els enllaços a peu de pàgina trobaràs també abundant informació sobre models d'exàmens, criteris de correcció, estadístiques de les proves, ponderacions, simulador de notes d'admissió, notes de tall, i tota la normativa vigent.

Horari de les proves

Seus i centres assignats (juny)

Guia PAU

(30/05/2022)