Fōrum de gestiķ municipal de la innovaciķ

En el marc del curs “Els secrets de l'èxit empresarial” de la Càtedra d'Innovació

Dimarts, 10 de maig, tindrà lloc la clausura del curs “Els secrets de l'èxit empresarial”. En el marc d'aquesta jornada se celebrarà el Fòrum de gestió municipal de la innovació. L'esdeveniment, organitzat per la Càtedra d'Innovació del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), congregarà representants municipals, autoritats provincials i universitàries, patrons de la càtedra, estudiants… per a debatre sobre com gestionar la innovació en l’àmbit local, l'organització dels recursos disponibles, tècnics i humans, i la planificació i el desenvolupament d'estratègies innovadores.

Foro de gestió de la innovació

En la inauguració de la sessió intervindran la vicepresidenta i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra; la vicerectora d'Ocupació i Formació Permanent de la UPV, Mª Dolores Salvador i Jesús Alba, director del Campus de Gandia.

Després de la benvinguda, Marta Ciudad, directora de desenvolupament d'O-City, serà l'encarregada de presentar aquest projecte internacional per a la dinamització econòmica i educativa del patrimoni cultural i natural de les ciutats com a eina de gestió municipal de la innovació. Per altra banda, el sotssecretari de Foment de la Informació i Economia Digital del Ministeri de Telecomunicacions de l'Equador, David Hurtado, exposarà les claus de la transformació digital de l'Equador com a cas pràctic de transformació digital.

A més a més, s'ha organitzat una taula redona sobre gestió municipal de la innovació. En la qual intervindran representants dels ajuntaments de Gandia, Tavernes de la Valldigna, Oliva i Xeraco i la presidenta de la Mancomunitat de Municipis de la Safor, Assumpta Domínguez.

Finalment, la directora general d'Innovació, Sonia Tirado i Jordi Juan, secretari autonòmic d'Innovació i Transformació Digital, seran els encarregats de clausurar el programa.

Els secrets de l'èxit empresarial

Cal recordar que, el curs “Els secrets de l'èxit empresarial” és “un estendard de la Càtedra d'Innovació. Edició rere edició; abans, durant i després de la pandèmia, sempre ha sigut un èxit, tant per a les empreses que participen com per als estudiants que es beneficien dels seus ensenyaments”, ha declarat José Marín-Roig, director de la Càtedra d'Innovació del Campus de Gandia de la UPV.

“Sens dubte, el gran objectiu del curs, que és acostar l'empresa a la universitat, s'ha complit. L'alumnat ha gaudit en escoltar els executius en cap de les empreses participants i patrons de la Càtedra, el perquè del seu èxit en mercats cada vegada més competitius, i han pogut visitar les instal·lacions de les empreses per a conéixer els entorns laborals on podran desenvolupar-se professionalment”.

Fòrum de gestió municipal de la innovació. Sessió de clausura del curs “Els secrets de l'èxit empresarial”, dimarts, 10 de maig, de 17.00 a 19.30 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

Més informació sobre aquest fòrum i la Càtedra d'Innovació, en aquest enllaç.

(06/05/2022)