Música, so i imatge

IV Trobada organitzada pels conservatoris de Cullera, Oliva i el Campus de Gandia

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), el Conservatori Professional de Música Josep Climent d'Oliva i el Conservatori Professional de Música Rafael Talens Pelló de Cullera han organitzat la quarta Trobada “Música, So, Imatge”. La jornada se celebrarà el 31 de març al Campus de Gandia.

Aquesta activitat té com a objecte acostar l'alumnat dels conservatoris professionals de les comarques de la Safor i la Ribera i el del seu campus universitari més pròxim, el Campus de Gandia de la UPV. Per aquesta raó, s'han programat dues xarrades sobre eines i programes d'enregistrament musical. Les sessions es desenvoluparan a la sala de Conferències 1 i 4 del Campus de Gandia, de 17.15 a 18.45 hores.

Després de les xarrades, un concert tancarà aquesta trobada sobre música, so i imatge. El professor Juan José Garrigues Pérez dirigirà l'orquestra del CPM Rafael Talens Pelló de Cullera i Vicent Simó Montaner la del CPM Josep Climent d'Oliva. El concert tindrà lloc a l'Aula Magna del campus, a partir de les 19.00 hores.

IV Trobada “Música, So, Imatge”, 31 de març, de 17.00 a 20.00 hores, en les instal·lacions del Campus de Gandia.

(29/03/2022)