Oberta la inscripció

Nova edició del curs d'iniciació al doblatge cinematogràfic i ús de la veu

T'interessa el doblatge cinematogràfic o dominar l'ús de la veu per a parlar en públic? Inscriu-te en la nova edició del “Curs d'iniciació al doblatge cinematogràfic i ús de la veu”, que s'impartirà durant el mes de febrer al Campus de Gandia.

Curs d'iniciació al doblatge cinematogràfic i ús de la veu

Aquest curs té una orientació totalment pràctica en què l'alumnat descobrirà la importància de la interpretació i el maneig tècnic de la veu. L'objectiu és que siga capaç d'utilitzar la veu de manera correcta, dominant la sincronia, vocalització i dicció. També, el ritme, volum i so. En definitiva, tots els elements essencials per a dominar les tècniques de doblatge cinematogràfic i per a poder aplicar-los quan haja de parlar en públic.

L'activitat està dirigida a aquelles persones interessades a dominar l'ús de la veu, tant en la seua aplicació al doblatge cinematogràfic com en la comunicació diària.

Organitzat en el marc de la Càtedra d'Innovació del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), el curs serà impartit pel periodista i professor Joan Tur.

El “Curs d'iniciació al doblatge cinematogràfic i ús de la veu”, de 16 hores de duració, s'impartirà de manera presencial, dimarts i dijous, de l'1 al 10 de febrer, de 16.30 a 20.30 hores, en l'Espai Emprenedor (edifici B, planta baixa) del Campus de Gandia.

Per a més informació i inscripció, consulta aquest enllaç.

(25/01/2022)