CORTOONS

XVII Festival Internacional de Curtmetratges d'Animació

El XVII Festival Internacional de Curtmetratges d'Animació, CORTOONS, se celebra a Gandia, del 21 al 24 d'octubre. Aquest certamen, que promou en l’àmbit internacional l'animació audiovisual de qualitat, serveix de trobada entre artistes i professionals i intercanvi d'experiències.

A aquesta nova edició s'han presentat un total de 2.262 curtmetratges de 112 països, “un rècord absolut que demostra la consolidació del festival com un referent del gènere”. Els Estats Units, França, el Regne Unit, l'Índia, el Brasil i l'Iran destaquen com els països amb major presència de produccions.

CORTOONS i el Campus de Gandia

Organitzat per CORTOONS Festival, l'Ajuntament de Gandia i la Generalitat Valenciana, a través de l’Institut Valencià de Cultura, compta amb el patrocini i col·laboració del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). De fet, l'Aula Magna del Campus de Gandia serà, el divendres, 22 d'octubre, un dels escenaris per a la presentació i projecció de curtmetratges de la setzena edició d'aquest certamen.

Per a més informació, sobre les diferents activitats del festival, consulta la seua pàgina web http://www.cortoons.es.

(21/10/2021)