Vacuna't a la UPV

La vacunació està oberta a qualsevol persona de la comunitat universitària

La Universitat Politècnica de València es converteix, a partir del 7 d'octubre de 2021, en centre de vacunació de la COVID-19, a petició de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública. L'acció s'emmarca en el context de “col·laboració establida amb les universitats que tan bon resultat va obtenir en la vacunació dels estudiants Erasmus”.

La campanya està oberta a qualsevol persona de la comunitat universitària que, per diferents motius, no haja pogut immunitzar-se fins ara: alumnat nacional i estranger, personal propi, treballadors i treballadores de contractes i empreses externes.

“L'objectiu és donar totes les facilitats a aquelles persones que vulguen vacunar-se i encara no han pogut fer-ho. Habilitarem diferents espais, d’acord amb la resposta que obtinguem, i citarem els interessats”, explica el vicerector de Diàleg Social, Prevenció, Conciliació i Esport de la UPV, Santiago Guillem.

Vacuna Pfizer-BioNTech

La vacuna que s’administrarà és la de Pfizer-BioNTech. S'inocularà la primera dosi i, als 21 dies, es completarà el cicle amb la segona dosi. La campanya està a càrrec del personal sanitari del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV i es farà a les instal·lacions del campus: al mateix servei mèdic, al Trinquet Politècnic El Genovés o al pavelló poliesportiu, segons les necessitats de cada moment.

Les persones que vulguen vacunar-se han d'enviar un correu a medico@upvnet.upv.es amb les següents dades: nom i cognoms, DNI, telèfon de contacte i SIP (si no tenen SIP, han d'incloure la data de naixement i la nacionalitat). El personal del Centre de Salut Juana Portaceli de la UPV es posarà en contacte amb elles al més prompte possible i els assignarà una cita a partir del dijous 7 d'octubre per a la primera dosi.

Amb l'experiència prèvia de la vacunació d'alumnes Erasmus

Aquest nou operatiu té com a precedent la campanya desenvolupada el passat mes de juliol, quan la UPV va vacunar els 960 estudiants que ara participen en intercanvis internacionals.

(18/10/2021)