Formaciķ Permanent

Oferta de títols, complementaris a la formació reglada

La Universitat Politècnica de València (UPV) disposa d'una àmplia oferta de títols de formació permanent, complementària a la formació reglada universitària. Una oferta relacionada amb les titulacions que s'imparteixen en els tres campus de la UPV -Alcoi, Gandia i Vera- i que té com a objecte ampliar els coneixements i les capacitats del seu alumnat, però oberta també a les necessitats de l'entorn social i econòmic.

Són títols propis que permeten a l'alumnat adquirir una formació avançada de caràcter especialitzat o multidisciplinari, orientats a aprofundir, fonamentalment des del punt de vista pràctic, en àrees de coneixement concretes buscant la capacitació professional de l'estudiant.

Entre els cursos de formació permanent del Campus de Gandia destaquen:

Trobaràs més informació sobre aquests títols, així com sobre els cursos, les jornades i els congressos gestionats des del Centre de Formació Permanent, en la seua pàgina web.

(02/09/2021)