18/12/13
INVITACIÓ A PARTICIPAR AL TALLER SOBRE CERTIFICACIÓ PARTICIPATIVA

La Càtedra Tierra Ciudadana i Utopika et conviden a participar en la próxima taula rodona, el dimecres 18 de desembre a les 17h, a l'aula 04, de l'Escola Tècnica d'Agronomia

Aprofitant el treball d'Investigació Acció Participativa de Manel Epicur sobre els sistemes participatius de garantia d'Ecollaures, volem organitzar un intercanvi amb els actors involucrats directa i indirectament (productors, consumidors, organitzadors agràris, distribuïdors...)

Proposem una sessió innovadora en l'estructura i desenvolupament, on construirem un gran cercle amb els participants per a que tots i totes al mateix nivell pogam confrontar idees.

El dimecres 18 de desembre, a les 17h, a l'aula 04, de l'Escola d'Agronomia (Edifici 3G) de la Universitat Politècnica de València.

Esperem que siga del vostre interès, esteu tots/es convidats/des.