23/11/13
Trobada amb els pescadors del port de Dénia

La Càtedra Tierra Ciudadana organitza una trobada amb els pescadors del port de Dénia.

La Càtedra Tierra Ciudadana et convida a una trobada amb els pescadors del port de Dénia el pròxim dissabte 23 de novembre.

Per a apropar la comunidad universitaria a la problemàtica que estan vivint els pescadors artesanals de la nostra costa, la CTC organitza aquest dia de convivència i debat.

A més d'una bona oportunitat per a conèixer aquesta emblemàtica ciutat costera al peu del Mont Montgó, la eixida pretén crear un espai de diàleg entre universitaris i pescadors. A meitat matí es realitzarà unes xerrades a la llotja del Port de Dénia, on de la mà de distints professionals del sector, coneixerem tot el procés que abasta des de la pesca, passant per la comercialització, fins la posada al plat als restaurants. Per a acabar la jornada, els pescadors del Pòsit de Dénia compartiran amb nosaltres un plat típic valencià.

La universitat possarà dos autobusos per a traslladar als assistents des del Campus de Vera a Dénia, eixint a les 08:30 del mati i tornant a les 17:00 hores.

Per a inscriure's podeu enviar un email amb les vostres dades a info.tierraciudadana@upvnet.upv.es

Places limitades.

Data d'inscripció: fins al 15 de novembre.

Més informació en:

CÀTEDRA TIERRA CIUDADANA

Universitat Politècnica de València.

Despacho N7, planta baixa edifici 3C. ETSIAMN.

Camí de Vera, s/n. 46022 València