Realitat Virtual

L'empresa emergent valenciana Virtual Flow presenta el dijous 3 de novembre, a l'ETSINF, el seu últim desenvolupament per a la simulació d'experiències virtuals

[ 31/10/2016 ]
Realitat Virtual

Carlos López, CEO de l'empresa VirtuaFlow, i Mateo Moreno, responsable tècnic, acudiran dijous que ve, dia 3 de novembre, a l'ETSINF per presentar-hi el seu últim desenvolupament per a la simulació d'experiències virtuals: el HyperSense Simulator.

El HyperSense Simulator és una plataforma orientable que disposa d'una barana de seguretat i que es combina amb ulleres immersives de realitat virtual, emissió de vent, aromes i so envoltant per a donar sensacions immersives hiperrealistes.

Aquesta tecnologia ha sigut desenvolupada per aquests dos joves emprenedors valencians i enginyers que han fet carrera en empreses com Airbus o BMW, i que protagonitzaran aquesta trobada que tindrà lloc dijous que ve a les 12.30 h a la sala d'actes de l'ETSINF.

López i Moreno oferiran una xarrada en la qual analitzaran la situació actual del sector de la realitat virtual a Espanya i, amb més detall, a València, ciutat en la qual a més han posat en marxa la primera incubadora d'empreses emergents de tecnologia de realitat virtual, Oarsis, per promoure projectes de tecnologia de realitat virtual, un segment de negoci en plena expansió i el que més eixides professionals ofereix actualment.

De fet, segons Digicapital, només enguany la indústria associada a la realitat virtual ha facturat 3.950 milions de dòlars (un 450% més respecte de l'any passat). S'espera que per a l'any 2020 aquesta xifra puga créixer fins als 150.000 milions.

Per captar aquest talent en realitat virtual i altres àrees de negoci, l'equip liderat per Carlos López i Mateo Moreno té previst celebrar del 18 al 20 del mes de novembre una convocatòria Allstartup a València dedicada a la realitat virtual, a fi de reunir-hi emprenedors de disseny, màrqueting i desenvolupament per formar equips de treball en funció dels seus perfils i aptituds i veure com són capaços de validar una idea de negoci en 72 hores.

Exemple d'emprenedoria

Així mateix, durant la xarrada que oferiran a l'ETSINF, els creadors de Virtual Flow mostraran la seua trajectòria empresarial com a exemple d'emprenedoria per als alumnes i els explicaran els problemes pràctics que van trobar, de gestió de l'empresa i també com a tècnics, per a desenvolupar el producte, i com els van solucionar. Els parlaran, bàsicament, sobre el procés de creació d'una empresa tecnològica, en concret en l'àrea de la realitat virtual, així com sobre la forma de realitzar el trànsit de la facultat a la indústria de la realitat virtual.

En acabar la sessió, s'obrirà un torn de preguntes del públic i després d'això es farà una demo del producte Hypersense, de manera que els assistents podran gaudir d'aquesta tecnologia i provar-la in situ.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom