Rànquing de la Fundación Everis

Les empreses nacionals assenyalen la UPV, partint de les contractacions de nous titulats, com la millor universitat d'Espanya en ciència i enginyeries

[ 04/11/2015 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és, actualment, la millor universitat espanyola per a estudiar ciències i enginyeries. Així ho testifica un estudi realitzat per la Fundación Everis sobre nous titulats contractats per empreses privades del territori nacional durant els darrers cinc anys.

El rànquing, que té com a objecte millorar la qualitat docent nacional i transmetre informació de valor tant per al mercat com de cara a la captació de talent, està elaborat des d'una perspectiva útil i nova a Espanya: el punt de vista dels ocupadors.

La UPV, en l'elit en totes les competències principals

A més de liderar la classificació global, la UPV acapara tres primeres posicions en les principals competències. Així, és la universitat espanyola més valorada a l'hora de dotar els seus titulats de capacitat d'aprenentatge i adaptació al canvi, habilitats interpersonals i comunicació, i habilitat per a treballar en entorns multiculturals i multidisciplinaris.

En les altres cinc competències valorades, la UPV és segona en quatre -honestedat i compromís ètic, treball en equip, anàlisi i resolució de problemes, i orientació a resultats- i tercera en la restant -coneixements tècnics de la professió.

Així, la UPV és l'única universitat de tot Espanya que apareix en el podi de les vuit competències analitzades en l'àmbit de ciència i enginyeries.

Vuitena posició nacional en informàtica i TIC

A banda d'aquest àmbit, el rànquing ofereix resultats en altres quatre branques educatives: humanitats i altres ciències socials; salut i benestar; informàtica i tecnologies de la informació i la comunicació (TIC); i ADE, econòmiques i dret.

La UPV, que és l'única universitat valenciana, junt amb la d'Alacant, que apareix en el rànquing, se situa també com a octava millor d'Espanya en informàtica i TIC, igualada en puntuació amb la Carlos III de Madrid, que ocupa el setè lloc.

Un estudi basat en la contractació de 21.637 nous titulats en 2.000 empreses privades de més de 10 treballadors entre els anys 2011 i 2015

Els resultats obtinguts per la Fundación Everis són fruit d'avaluacions basades en la contractació de 21.637 nous titulats per un total de 2.000 empreses privades de més de 10 treballadors, des del 2011 fins a l'actualitat, en tot el territori nacional.

Notícia UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades