La Dipu et beca 2014

Oberta la inscripció per al programa de beques de la Diputació de València per a fer pràctiques formatives remunerades als municipis de la província.

Aquest estiu la Diputació de València t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques remunerades prop de casa. Més de 3.000 joves com tu, de tota la província, podran viure l'experiència d'acostar-se al món laboral al seu propi municipi.

El programa "La Dipu et beca 2014" s'adreça a joves majors de 18 anys, veïns de qualsevol municipi de la província de València, que cursen estudis universitaris o de Formació Professional i que vulguen fer pràctiques durant els mesos de juliol i agost. Cada ajuntament decidirà el perfil de les persones candidates i en durà a terme la selecció, basant-se en les seues necessitats i en els llocs disponibles.

Per a aquesta iniciativa, la Diputació ha assignat més de tres milions d'euros, que es destinen a la cobertura d'assegurances i a la borsa que cada estudiant rebrà durant les seues pràctiques: 500 euros al mes (1.000 euros per la totalitat de les pràctiques).

Les persones beneficiàries han de fer un mínim de 20 hores setmanals durant els mesos de juliol i agost, i percebran 500 euros mensuals, dels quals la corporació provincial en subvenciona 400 i els 100 restants els assumeixen els consistoris.

D'altra banda, els estudiants que aspiren a ser destinataris de les ajudes han de presentar una petició d'inscripció als municipis de la província de València on vulguen fer les pràctiques formatives.

Requisits

Per a poder-s'hi inscriure, cal estar cursant algun dels ensenyaments oficials següents: cicles formatius de formació professional o ensenyaments universitaris oficials de grau, diplomatures, llicenciatures o màster oficial impartit per les universitats. A més, es tindrà en compte l'expedient acadèmic de la persona sol·licitant, el seu coneixement de la llengua valenciana i d'altres idiomes comunitaris, així com l'adequació dels seus estudis i el seu perfil professional als llocs que es necessiten.

Cada estudiant sols podrà gaudir d'una beca en un municipi simultàniament, i podrà demanar les beques en el moment en què els ajuntaments presenten la sol·licitud al programa. En el procés de selecció tindran prioritat aquells estudiants que complisquen els requisits i que no hagen gaudit de la beca en edicions anteriors.

El termini de presentació de sol·licituds és el que establisca cada ajuntament, encara que no podrà excedir el 10 de juny del 2014. Les persones interessades a demanar aquestes beques poden informar-se'n i/o descarregar-se'n la documentació pertinent a través de la pàgina web del programa "La Dipu et beca 2014", i també consultar-ne les bases, publicades en el BOP de la Diputació de València.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic