Seleccionat per al programa de lideratge internacional dels EUA

Prop de 500 caps d'Estat i de Govern han participat en aquesta iniciativa que impulsa les relacions entre líders de diversos camps

[ 12/04/2024 ]

El vicerector de Comunicació i Internacionalització de la Universitat Politècnica de València, José Francisco Monserrat, ha sigut elegit per a participar en el prestigiós Programa de lideratge per a visitants internacionals (International Visitor Leadership Program o IVLP) dels Estats Units, del qual ja han format part prop de 500 caps d'estat o de govern del món.

El vicerector de la UPV José Francisco Monserrat ha expressat la seua satisfacció per haver sigut seleccionat per a aquest programa del Departament d'Estat dels Estats Units: “És un privilegi que enfortirà llaços entre la UPV i el sistema científic líder del món. Espere estar a l'altura d'aquesta increïble oportunitat”.

Grup selecte

Mitjançant visites de curta duració als Estats Units, líders actuals i emergents de diversos camps experimenten aquest país de primera mà i cultiven relacions duradores amb personalitats homòlogues estatunidenques. Les trobades reflecteixen els interessos professionals de cada participant i donen suport als objectius de la política exterior dels Estats Units.

Cada any, prop de 5.000 personalitats participen en el Programa de lideratge per a visitants internacionals, que va ser fundat el 1940. En el cas del programa científic i tecnològic, aquest grup selecte es redueix a 50 persones. La majoria dels intercanvis de l’IVLP inclouen visites a quatre comunitats estatunidenques durant tres setmanes, encara que els projectes varien segons els temes, les peticions de les ambaixades i altres factors.

Les persones seleccionades es reuneixen amb homòlogues professionals; visiten organitzacions estatunidenques del sector públic i privat relacionades amb el tema del projecte, i participen en activitats culturals i socials. La selecció d'integrants del programa està a càrrec de les ambaixades dels Estats Units als diferents països.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom