PAM!PAM!

Creacions d'artistes emergents de la Universitat Politècnica de València s'exposen en les Drassanes de València, fins al 19 de novembre

[ 27/10/2023 ]

Acostar el talent artístic format en la UPV a la societat valenciana és l'objectiu de les exposicions PAM!PAM! 22 i PAM!PAM! 23, que estan obertes al públic en les històriques Drassanes de València, des del 28 de setembre fins al 19 de novembre.

Les mostres, que destaquen per la seua riquesa creativa i la innovació artística, permeten gaudir de peces seleccionades per un jurat d'anomenat prestigi. Les obres han sigut presentades per estudiants que han finalitzat algun dels programes de màster en la Facultat de Belles Arts.

PAM! PAM! 22 i PAM! PAM! 23 és possible gràcies al suport de la Fundació Hortensia Herrero, l'Ajuntament de València i la Universitat Politècnica de València.

Artistes emergents

Segons Laura Silvestre, comissària de PAM! PAM! 22 i 23, juntament amb el professor José Luis Clemente i vicedegana de Cultura de la Facultat de Belles Arts, el més notable d'aquesta iniciativa és que se celebra un any després de la graduació de l'alumnat, quan ja ha començat el seu procés de professionalització fora de les aules.

En aquest moment crucial, la UPV continua brindant suport a joves talents, mentre emergeixen en l'escena artística. "El jurat està compost per personalitats destacades i, per la qual cosa PAM!PAM! permet el contacte directe amb el teixit cultural valencià, a més de demostrar tot el potencial de cada artista, amb la producció de la seua obra gràcies a la Fundació Hortensia Herrero”.

Selecció

Jorge Dabaliña + Roser Domingo, María Esteve , Alfredo Guillamón, Diego Kohli, Aeri (Saúl López), Iris López, Vicent Machí, Lucía Rabadán, Andrea Siervo i Javier Tejero, són els i les artistes que exposen en PAM! PAM! 22.

Leo Pum, Aina Monzó, Claudia Pastomas, Alejandro Robaina, Sofia Alemany, Paula Tarrío, Lucía Sanz, Silvia Binda, Alfonso del Moral i Sara Marhuenda participen en PAM!PAM! 23.

Per al grup d'estudiants, el fet de contribuir a aquesta exposició col·lectiva els ha ajudat a perdre la por de mostrar la seua obra; els ha ensenyat a treballar amb altres artistes, i també a adaptar-se a un espai expositiu amb característiques particulars.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom