Clausura de curs

Segueix per reproducció en continu l'acte en el qual s'investeixen els nous doctors i doctores i Ivana Gasulla imparteix la lliçó de clausura

[ 22/07/2021 ]

El divendres 23, a les 12 h, tindrà lloc al Paranimf l'acte de clausura de curs de la Universitat Politècnica de València (la capacitat de la sala està limitada a causa de la pandèmia), que començarà amb la investidura dels nous doctors i doctores i el lliurament dels Premis Extraordinaris de Tesis Doctorals. Daniel Catalá, professor ajudant doctor del Departament d'Organització d'Empreses, parlarà en representació de tots els premiats.

A continuació, es lliuraran els segells internacionals de qualitat EUR-ACE i EURO-INF. En total, són vuit les acreditacions obtingudes per les titulacions de grau i màster de la UPV en les convocatòries d'avaluació d'ANECA 2019 i 2020. Els directors i directores dels títols, acompanyats pels responsables acadèmics, pujaran a l'estrada a arreplegar el segell.

La investigadora de l'iTEAM Ivana Gasulla prendrà llavors la paraula per a impartir la lliçó de clausura, que versarà sobre la fotònica, la revolució tecnològica que definirà el segle XXI. Li seguirà Pilar Ezpeleta, directora general d'Universitats, i tancarà l'acte, prop de les 13.30 h, el rector de la UPV, José E. Capilla.

Pots seguir l'acte de clausura per reproducció en continu.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom