Segueix-la en directe o en línia

Hyperloop UPV presenta Turian, el seu prototip per a la Pod Competition IV del pròxim estiu a Califòrnia

[ 16/05/2019 ]

Hyperloop UPV, l'equip compost per personal emprenedor i estudiants de la Universitat Politècnica de València (UPV) que anualment participa en la Hyperloop Pod Competition de Califòrnia per a la construcció del tren del futur, presenta el divendres 17 de maig, a l'edifici Nexus del campus de Vera (València) de la UPV, el seu nou prototip: Turian.

La presentación, que podrá ser vista en directo por todo aquel que desee acercarse a la UPV -la apertura de puertas tendrá lugar a las 18.45 horas-, dará comienzo a las 19 horas y será retransmitida online para aquellos que no puedan asistir de manera presencial.

Hyperloop Pod Competition IV

Ideada per Elon Musk, fundador de Tesla i creador de Paypal, per a impulsar un revolucionari mitjà de transport de passatgers i mercaderies que permeta viatjar a més de 1.100 km/h, la Hyperloop Pod Competition celebra aquest estiu la seua quarta edició.

En aquesta, participen més de 600 equips de prestigioses universitats de tot el món, de les quals una vintena són seleccionades per a la fase final de Califòrnia, a la qual la UPV no ha faltat mai des de la primera edició, celebrada el 2016, sent a més en tots els casos l'única universitat espanyola present.

No en va, ja en la primera edició, Hyperloop UPV va ser guardonat en les categories de Millor Disseny Conceptual i Millor Subsistema de Propulsió/Compressió, i el 2017, amb el seu projecte Atlantic II, va finalitzar dins de les 10 primeres posicions del món.

València-Madrid, en 20 minuts

Hyperloop és un projecte de mitjà de transport del futur basat en un sistema de tubs al buit de gran grandària (pods), pels quals s'espera que circulen unes càpsules capaces de transportar passatgers i mercaderies a velocitats superiors als 1.000 km/h d'una manera completament sostenible. Això permetria, per exemple, viatjar de València a Madrid en tot just 20 minuts.

Hyperloop UPV està integrat en el programa Generació Espontània, plataforma institucional de la UPV que fomenta i dóna suport a la realització d'activitats extracurriculars, contribuint al desenvolupament formatiu i l'adquisició de competències transversals de l'estudiant.

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant
La UPV posa en marxa la seua convocatòria d'ajudes d'acció social per al present curs acadèmic
Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors Lluita contra el ciberassetjament sexual a menors
La UPV ha organitzat el congrés internacional Enfocaments Interdisciplinaris per a la Protecció de la Infància en Internet, del projecte d'investigació Stoponsexgroom