Vine a estudiar a la millor universitat tecnològica espanyola

La Universitat Politècnica de València (UPV) és una universitat pública i de prestigi, reconeguda internacionalment. De fet, la UPV és la primera universitat espanyola de caràcter tecnològic que figura en el rànquing de Xangai, el rànquing universitari de referència, on s’avaluen més de 2.600 universitats d’arreu del món.

Fa més de 50 anys que formem professionals per a un futur canviant i ple de desafiaments; per això, són moltes les eines que posem avui al teu abast per a aconseguir amb èxit els teus objectius professionals.

La Universitat Politècnica de València t’obri les portes a una educació de primer nivell, amb la projecció internacional i el prestigi que t’ofereixen els estàndards europeus. I no sols això: la UPV t’ofereix una experiència educativa, formativa i vital que et prepararà per al millor futur. El que tu tries.

La UPV en els rànquings

Descobreix com la UPV es posiciona en els rànquings nacionals i internacionals, i els assoliments dels nostres estudiants i professors.

universitat tecnològica espanyola

universitat espanyola en docència

de titulats tornaria a estudiar a la UPV

d’aprovats en primera convocatòria

Més informació? Resol els teus dubtes

Calendari de graus

Preinscripció

La preinscripció per al curs 2024-2025 es fa entre el 17 de juny i el 5 de juliol del 2024. Per a l’alumnat internacional, existeix un termini ampliat del 15 al 31 de juliol del 2024.

Matrícula

Una vegada es confirme la teua admissió a la UPV, t’enviarem un missatge amb el dia i l’hora per a la teua matriculació a la fi de juliol.

Calendari de màsters

Preinscripció

Existeixen diverses fases per a la preinscripció dels màsters universitaris. Com a norma general, s’obrin en primer lloc per a l’alumnat internacional.

Fase 0: des del 15 de novembre del 2023
Fase 1: de l’1 de març al 3 de maig del 2024
Fase 2: del 17 al 28 de juny del 2024
Fase 3: del 29 de juliol al 2 d’agost i del 26 d’agost al 6 de setembre del 2024

Matrícula

Depenent de la convocatòria de la preinscripció i de les places que queden lliures, es duu a terme en diferents moments de juny, juliol o setembre.

Admesos en fase 1: 7 i 10 de juny del 2024 Admesos en fase 2: 23 i 24 de juliol del 2024 Admesos en fase 3: 16 i 17 de setembre del 2024

Calendari de doctorat

Preinscripció

S’estableixen dos períodes. Cada doctorat pot acollir-se a un d’aquests dos terminis:

Període A: del 17 de juny al 15 d’octubre del 2024

Període B: del 2 de setembre al 15 d’octubre del 2024

Resolució

45 dies després de la preinscripció, en el cas del període A.

30 dies després de la preinscripció, en el cas del període B.

10 dies després de l’admissió

Procés d’admissió

Tots els processos d’accés es fan en línia presentant documents escanejats. En el moment en què inicies la preinscripció, un tutorial et guiarà amb els documents i els processos que has de seguir. Posat cas que no disposes de documents definitius, et demanaran justificants. Pel que fa als documents originals, tens fins al desembre per a presentar-los físicament.

TUTORIAL DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ

Si tens qualsevol dubte o pregunta, pots posar-te en contacte amb PoliConsulta, el servei d’informació de la UPV, que farà arribar la teua consulta al responsable indicat, el qual et respondrà dins d’un termini fixat.