- -
UPV
 

Postgrau oficial

El dimecres 11 de maig, el campus de Gandia de la UPV presenta la nova especialització en mitjans de comunicació socials del Màster CALSI (Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació).



Després de cinc edicions, el Màster CALSI s'ha consolidat com un referent en el seu àmbit. Amb la nova especialització que s'impartirà al campus de Gandia, es pretén cobrir una mancança formativa que hi ha a la universitat espanyola sobre el web 2.0 i les xarxes socials, un nou context comunicatiu l'interès del qual ha crescut enormement els darrers anys. La nova especialització en mitjans de comunicació socials del Màster CALSI s'impartirà a partir del curs 2011-2012.


La presentació té lloc el dimecres 11 de maig, a les 12 h, a la sala de conferències 1 del campus de Gandia de la Universitat Politècnica València. En l'acte hi haurà Pepe Pastor, director del campus de Gandia; Nuria Lloret, directora del màster i professora de la UPV; Marga Cabrera, coordinadora de l'especialització en mitjans de comunicació socials, i el professor Gerson Beltran, que impartirà la conferència "Noves professions 2.0".


La conferència parlarà dels nous perfils professionals que s'estan demandant i per als quals capacitarà la formació del Màster, com són els de gestor de comunitats en línea, gestor de mitjans de comunicació socials, SEO (optimització de cercadors), SEM (màrqueting en cercadors), desenvolupador multimèdia, etc.




Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share


Notícies destacades


Picasso, Warhol, Capa, Miró, Chillida... a la UPV Picasso, Warhol, Capa, Miró, Chillida... a la UPV
La Sala Josep Renau de la Facultat de Belles Arts acull una exposició extraordinària, fins al 25 de maig, amb autèntiques joies de les col·leccions del MACVAC i la Galeria Espai Nivi
Setmana d'estrenes en UPV Pódcast Setmana d'estrenes en UPV Pódcast
'Ciberseguridad en la UPV', 'Lágrimas de Gen Z', 'Maceta y escuadra' i nova temporada de 'Revisado por pares' són els nous espais sonors que no et pots perdre
Fins a 900 euros Fins a 900 euros
Oberta la convocatòria d'Ajudes d'Acció Social per a estudiants UPV del curs 2024-2025
Acte de Recepció del Consell d'Estudiants Acte de Recepció del Consell d'Estudiants
Elena García Lleó, presidenta del Consell d'Estudiants de la UPV, centra la legislatura a protegir l'estudiantat de la situació de vulnerabilitat actual
Amb l'obra 'Akoustic Suport' Amb l'obra 'Akoustic Suport'
Julia Rodrigo Cano, alumna de l'ETSEADI-UPV, guanya l'XI Premi Artesania de la Comunitat Valenciana en la categoria Nous Talents
H140 H140
HORUS UPV, equip pertanyent a Generació Espontània, presenta el nou prototip del seu vehicle aeri autònom



EMAS upv